60
Książki
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Marketing przyszłości 1
Zachowania konsumentów, trendy i kierunki zmianNumer 660
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: twarda
Opis
Producenci i sprzedawcy coraz częściej muszą zapobiegać o nabywców swoich produktów, stosując bardziej wyszukane metody ich pozyskiwania. Konkurencja o nabywcę staje się coraz bardziej wyszukana, analiza zachowań konsumentów coraz bardziej szczegółowa, ponieważ wiele firm właśnie w tej płaszczyźnie działań marketingowych upatruje możliwości sukcesów na konkurencyjnym rynku.
Zmiana orientacji działania przedsiębiorstw prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania wszelkich działań na niego w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników, które wpływają na jego postępowanie w procesie zachowań nabywczych. Potrzeby, upodobania i pragnienia konsumentów decydują o tym, co przedsiębiorstwo może zaoferować. Coraz istotniejsze są również nowe formy dotarcia do nabywcy.
Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z pięciu głównych części:
1. Zastosowanie badań do analizy zachowań konsumentów.
2. Marka i lojalność w zachowaniach konsumentów.
3. Rozwój narzędzi komunikowania się z konsumentami.
4. Zachowania młodych konsumentów.
5. Seniorzy na rynku.
Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych, istotnie wzbogacających dorobek badań dotyczących tej dziedziny.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Izabela Ostrowska
Zmiana orientacji działania przedsiębiorstw prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania wszelkich działań na niego w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników, które wpływają na jego postępowanie w procesie zachowań nabywczych. Potrzeby, upodobania i pragnienia konsumentów decydują o tym, co przedsiębiorstwo może zaoferować. Coraz istotniejsze są również nowe formy dotarcia do nabywcy.
Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z pięciu głównych części:
1. Zastosowanie badań do analizy zachowań konsumentów.
2. Marka i lojalność w zachowaniach konsumentów.
3. Rozwój narzędzi komunikowania się z konsumentami.
4. Zachowania młodych konsumentów.
5. Seniorzy na rynku.
Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych, istotnie wzbogacających dorobek badań dotyczących tej dziedziny.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Izabela Ostrowska
Szczegóły
Tytuł
Marketing przyszłości 1
Podtytuł
Zachowania konsumentów, trendy i kierunki zmianNumer 660
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
twarda
Ilość stron
663
ISBN
16406818
Rodzaj
Książka
Data premiery
2011-11-28
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing przyszłości 1
60,00 zł
Recenzje