loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
66 Książki Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

Marketing przyszłości
Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu

66,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Marketing przyszłości wymaga zaangażowania się przedsiębiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu się do ich wymagań, budując pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Następuje stopniowe przesunięcie punktu ciężkości w funkcjonowaniu podmiotów z transakcji jednostkowych w kierunku budowy długookresowych i trwałych relacji z uczestnikami otoczenia. Przekłada się to na upodmiotowienie nabywcy, który staje się rzeczywistym centrum, punktem wyjścia działań przedsiębiorstw. Właściwie stosowane narzędzia marketingu są istotnym czynnikiem kształtowania zdolności adaptacyjnych przedsiębiorstwa. Obecnie rynki zmieniają się w coraz szybszym tempie (i to w skali globalnej) i w tej nowej rzeczywistości muszą odnaleźć się zarówno firmy, jak i konsumenci. Przedsiębiorstwa pobudzane przez konkurencję oraz coraz bardziej wymagających nabywców starają się jak najlepiej dostosować do zmian w otoczeniu. Istnieje potrzeba zdobywania wiedzy, uwzględniania wielu czynników z różnych dziedzin.
Niniejszy Zeszyt Naukowy jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z trzech głównych części, do których należą:
1. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych.
2. Konkurencyjność przedsiębiorstw na współczesnym rynku.
3. Przedsiębiorstwo na globalnym rynku.
Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych istotnie wzbogacających dorobek badań dotyczących tego zakresu.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec

Spis treści

Szczegóły

Tytuł
Marketing przyszłości
Podtytuł
Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
twarda
Ilość stron
710
ISBN
16406818
Rodzaj
Książka
Data premiery
2011-11-28
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
PL
914442009
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
66,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Marketing przyszłości
Agnieszka Smalec
66,00 zł
Przejdź do koszyka
66,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO