70
Książki
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Marketing przyszłości.
Marketing w działaniach podmiotów rynkowych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: twarda
Opis
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Ważne jest, aby były to działania przemyślane i systematyczne. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Należy podkreślić, że konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest również społeczna odpowiedzialność biznesu.
Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z czterech głównych części, do których należą:
1. Instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw.
2. Nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem.
3. Personel i kreowanie relacji z otoczeniem.
4. Społeczna odpowiedzialność biznesu.
Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych. Opublikowane materiały zapewne wzbogacą polski rynek wydawniczy w obszarze szeroko rozumianego marketingu.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz
Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z czterech głównych części, do których należą:
1. Instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw.
2. Nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem.
3. Personel i kreowanie relacji z otoczeniem.
4. Społeczna odpowiedzialność biznesu.
Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych. Opublikowane materiały zapewne wzbogacą polski rynek wydawniczy w obszarze szeroko rozumianego marketingu.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz
Szczegóły
Tytuł
Marketing przyszłości.
Podtytuł
Marketing w działaniach podmiotów rynkowych
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
twarda
Ilość stron
770
ISBN
16406818
Rodzaj
Książka
Data premiery
2011-11-28
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing przyszłości.
70,00 zł
Recenzje