63.38
Książki
C. H. Beck
Marketing przyszłości
Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
Opis
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości.Założeniem rozważań jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu.Autorzy przedstawiają: istotę i przeobrażenia zachodzące w marketingu w kontekście krajowym i międzynarodowym, podstawowe problemy badawcze, odnoszące się do tradycyjnych i nowoczesnych działań marketingowych, kierunki rozwoju marketingu.Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli akademickich kierunków ekonomicznych jako pomoc do przedmiotów: podstawy marketingu, zarządzanie marketingowe, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: marketing usług, zachowania nabywców. Może być przydatna również słuchaczom studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem, jak również praktykom, śledzącym nowe trendy w marketingu.Zespół autorski tworzą pracownicy Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, głównie Katedry Marketingu Usług.Ogromną zaletą książki jest jej bardzo czytelna, logiczna wewnętrzna struktura, w której Czytelnik odnajdzie nie tylko najważniejsze ustalenia teoretyczne marketingu (), ale także pełny przegląd możliwych rozwiązań strategicznych (). Warte szczególnej uwagi są te fragmenty książki, które dotyczą nowoczesnych ujęć marketingu, gdyż dowodzą konieczności szybkiego nadążania za nową wiedzą z zakresu: badania rynku, analizy zachowań konsumentów, zarządzania narzędziami 4P oraz budowania lojalności klientów stanowiących podstawę sukcesu rynkowego współczesnych przedsiębiorstw ().Prof. dr hab. Mirosława Pluta-OlearnikUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Szczegóły
Tytuł
Marketing przyszłości
Podtytuł
Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
Autor
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
334
Format
16.5x23.8cm
Języki
polski
ISBN
9788325581992
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788325581992
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing przyszłości
63,38 zł
Recenzje