loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
62.9 Książki MT Biznes

Marketing Robin Hooda
Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit

Katya Andersen

Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: Horyzonty Biznesu
Oprawa: Twarda
62,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.
Każdy rozdział pokazuje, w jaki sposób omawiana w nim marketingowa zasada Robin Hooda została zastosowana w sektorze nonprofit w Stanach Zjednoczonych - począwszy od olbrzymich organizacji po komitety lokalne, a także na całym świecie przez organizacje dysponujące mniej niż skromnymi budżetami. Wiele z tych przykładów pochodzi z moich własnych szerokich doświadczeń związanych z pracą na całym świecie. Dotyczą one wieloletniej pracy marketingowej w tuzinach projektów nonprofit takich jak CARE International w Stanach Zjednoczonych oraz w Institute for Sustainable Communities na Ukrainie; ponadto wykorzystałam doświadczenia z pracy jako dziennikarz dla Reutersa w Kambodży i dla Associated Press na Madagaskarze. Każdy rozdział kończy się wskazówkami, jak można zastosować zasady Robin Hooda w sektorze nonprofit oraz wywiadami z ludźmi, którzy z sukcesem wykorzystali we własnej pracy zasadę będącą tematem rozdziału - z ludźmi, którzy pracowali przy dużych i małych projektach, a także z ekspertami od takich aspektów marketingu jak pozycjonowanie czy opowiadanie historii.

Szczegóły

Tytuł
Marketing Robin Hooda
Podtytuł
Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit
Autor
Katya Andersen
Wydawnictwo
Seria
Horyzonty Biznesu
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
240
Format
15.8x23.3 cm
ISBN
9788388970832
Liczba tomów
1
Numer tomu
1
Język oryginału
angielski
Tytuł oryginału
Robin Hood Marketing
Rodzaj
Książka
Data premiery
2007-10-03
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
665 055 813
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
62,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Marketing Robin Hooda
Katya Andersen
62,90 zł
Przejdź do koszyka
62,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO