62.9
Książki
MT Biznes
Marketing Robin Hooda
Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit
Opis
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.
Każdy rozdział pokazuje, w jaki sposób omawiana w nim marketingowa zasada Robin Hooda została zastosowana w sektorze nonprofit w Stanach Zjednoczonych - począwszy od olbrzymich organizacji po komitety lokalne, a także na całym świecie przez organizacje dysponujące mniej niż skromnymi budżetami. Wiele z tych przykładów pochodzi z moich własnych szerokich doświadczeń związanych z pracą na całym świecie. Dotyczą one wieloletniej pracy marketingowej w tuzinach projektów nonprofit takich jak CARE International w Stanach Zjednoczonych oraz w Institute for Sustainable Communities na Ukrainie; ponadto wykorzystałam doświadczenia z pracy jako dziennikarz dla Reutersa w Kambodży i dla Associated Press na Madagaskarze. Każdy rozdział kończy się wskazówkami, jak można zastosować zasady Robin Hooda w sektorze nonprofit oraz wywiadami z ludźmi, którzy z sukcesem wykorzystali we własnej pracy zasadę będącą tematem rozdziału - z ludźmi, którzy pracowali przy dużych i małych projektach, a także z ekspertami od takich aspektów marketingu jak pozycjonowanie czy opowiadanie historii.
Każdy rozdział pokazuje, w jaki sposób omawiana w nim marketingowa zasada Robin Hooda została zastosowana w sektorze nonprofit w Stanach Zjednoczonych - począwszy od olbrzymich organizacji po komitety lokalne, a także na całym świecie przez organizacje dysponujące mniej niż skromnymi budżetami. Wiele z tych przykładów pochodzi z moich własnych szerokich doświadczeń związanych z pracą na całym świecie. Dotyczą one wieloletniej pracy marketingowej w tuzinach projektów nonprofit takich jak CARE International w Stanach Zjednoczonych oraz w Institute for Sustainable Communities na Ukrainie; ponadto wykorzystałam doświadczenia z pracy jako dziennikarz dla Reutersa w Kambodży i dla Associated Press na Madagaskarze. Każdy rozdział kończy się wskazówkami, jak można zastosować zasady Robin Hooda w sektorze nonprofit oraz wywiadami z ludźmi, którzy z sukcesem wykorzystali we własnej pracy zasadę będącą tematem rozdziału - z ludźmi, którzy pracowali przy dużych i małych projektach, a także z ekspertami od takich aspektów marketingu jak pozycjonowanie czy opowiadanie historii.
Szczegóły
Tytuł
Marketing Robin Hooda
Podtytuł
Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit
Autor
Katya Andersen
Wydawnictwo
Seria
Horyzonty Biznesu
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
240
Format
15.8x23.3 cm
ISBN
9788388970832
Liczba tomów
1
Numer tomu
1
Język oryginału
angielski
Tytuł oryginału
Robin Hood Marketing
Rodzaj
Książka
Data premiery
2007-10-03
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing Robin Hooda
62,90 zł
Recenzje