41
Książki
CeDeWu
Marketing skierowany do kobiet
Jak zrozumieć dotrzeć i zwiększyć swój udział w największym na świecie segmencie rynku
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Kobiety to najpotężniejsi konsumenci na świecie.
Stanowią trochę ponad połowę populacji i kontrolują dużo więcej niż połowę wydatków ?,, zarówno w gospodarstwach domowych, jak i w wielkich i małych firmach.
Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu?
Odpowiedź kryje się w zasadzie marketingu nr dwa ?,, ?,,Rozumieć swojego klienta?,,.
Kobiety cechuje zupełnie inny zestaw priorytetów, preferencji i postaw niż mężczyzn. Ich proces podejmowania decyzji o zakupie jest kompletnie różny. I różnie też reagują na media i przekazy marketingowe, na język i obrazy.
Przed ?,,Marketingiem skierowanym do kobiet?,, nie ukazała się ani jedna książka, która opisywałaby praktyczne aspekty prowadzenia marketingu skierowanego do klientów rodzaju żeńskiego.
Najwidoczniej ktoś nie dość uważnie spogląda na wskazania ?,,zakupomierza?,,. Z jakiegoś powodu konsumenci płci żeńskiej wybierają naszą konkurencję. Co gorsza, ponieważ każdy klient płci żeńskiej tworzy efekt multiplikacji, straty również są większe niż sądzimy.
Co kobiety kupują, to ?,,sprzedają?,, dalej ?,, jeśli są zadowolone z produktu lub usługi opowiadają o nich znajomym ?,, kobietom i mężczyznom. Ten przekaz ustny jest najpotężniejszym narzędziem marketingowym, jaki można sobie wymarzyć.
Pewnie spotkałeś się z ogólnymi stwierdzeniami typu ?,,musisz zrozumieć swoją grupę docelową?,,, ?,,kobiety różnią się między sobą?,,, ?,,kobiety są skomplikowane?,,, ?,,musisz poznać jej wartości i emocje?,, lub ?,,w przypadku kobiet wszystko sprowadza się do związków?,, są bezsprzecznie prawdziwe, ale nie dają przełożyć się zbytnio na działania. Potrzebna jest kombinacja fachowej wiedzy nt. płci i praktycznych pomysłów płynących z doświadczeń marketingowych, czyli przełożenie obserwacji na taktykę działań.
W skrócie ?,, potrzebna jest niniejsza książka.
Celem ?,,Marketingu skierowanego do kobiet?,
, jest udzielenie odpowiedzi na trzy kluczowe pytania:
1. Co sprawia, że kobiety to interesujący rynek?
2. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu?
3. Jak przejść od ogółów nt. płci do taktyki działania?
Stanowią trochę ponad połowę populacji i kontrolują dużo więcej niż połowę wydatków ?,, zarówno w gospodarstwach domowych, jak i w wielkich i małych firmach.
Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu?
Odpowiedź kryje się w zasadzie marketingu nr dwa ?,, ?,,Rozumieć swojego klienta?,,.
Kobiety cechuje zupełnie inny zestaw priorytetów, preferencji i postaw niż mężczyzn. Ich proces podejmowania decyzji o zakupie jest kompletnie różny. I różnie też reagują na media i przekazy marketingowe, na język i obrazy.
Przed ?,,Marketingiem skierowanym do kobiet?,, nie ukazała się ani jedna książka, która opisywałaby praktyczne aspekty prowadzenia marketingu skierowanego do klientów rodzaju żeńskiego.
Najwidoczniej ktoś nie dość uważnie spogląda na wskazania ?,,zakupomierza?,,. Z jakiegoś powodu konsumenci płci żeńskiej wybierają naszą konkurencję. Co gorsza, ponieważ każdy klient płci żeńskiej tworzy efekt multiplikacji, straty również są większe niż sądzimy.
Co kobiety kupują, to ?,,sprzedają?,, dalej ?,, jeśli są zadowolone z produktu lub usługi opowiadają o nich znajomym ?,, kobietom i mężczyznom. Ten przekaz ustny jest najpotężniejszym narzędziem marketingowym, jaki można sobie wymarzyć.
Pewnie spotkałeś się z ogólnymi stwierdzeniami typu ?,,musisz zrozumieć swoją grupę docelową?,,, ?,,kobiety różnią się między sobą?,,, ?,,kobiety są skomplikowane?,,, ?,,musisz poznać jej wartości i emocje?,, lub ?,,w przypadku kobiet wszystko sprowadza się do związków?,, są bezsprzecznie prawdziwe, ale nie dają przełożyć się zbytnio na działania. Potrzebna jest kombinacja fachowej wiedzy nt. płci i praktycznych pomysłów płynących z doświadczeń marketingowych, czyli przełożenie obserwacji na taktykę działań.
W skrócie ?,, potrzebna jest niniejsza książka.
Celem ?,,Marketingu skierowanego do kobiet?,
, jest udzielenie odpowiedzi na trzy kluczowe pytania:
1. Co sprawia, że kobiety to interesujący rynek?
2. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu?
3. Jak przejść od ogółów nt. płci do taktyki działania?
Szczegóły
Tytuł
Marketing skierowany do kobiet
Podtytuł
Jak zrozumieć dotrzeć i zwiększyć swój udział w największym na świecie segmencie rynku
Autor
Barletta Martha
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
268
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-7556-081-7
Rodzaj
Książka
EAN
9788375560817
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing skierowany do kobiet
41,00 zł
Recenzje