15.79
Książki
Esteri
Marketing smaku
Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Wydawnictwo:
Esteri
Oprawa: Miękka
15,79 zł
Cena rekomendowana: 19,01 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku. dr hab. Witold Kowal, prof. UEDyrektor Instytutu MarketinguUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,- organizacja wydarzeń kulinarnych,- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
EDRA Urban & Partner sp. z o.o.
ul. Kościuszki 29
50-011 Wrocław (Polska)
tel: 713306189
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Marketing smaku
Podtytuł
Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
312
Format
19.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788365625601
Język oryginału
włoski
Tłumacze
Niedźwiedź Grzegorz
Tytuł oryginału
Marketing del gusto. Modelli di business
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365625601
Data premiery
2017-05-05
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing smaku
15,79 zł
Recenzje