59
Książki
CeDeWu
Marketing społeczny w krwiodawstwie
Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Powszechna opinia o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań.Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew oraz zdecydowanie większa, która tego nie robi mimo braku formalnych przeciwwskazań.Dotychczasowe działania mające na celu zwiększenie donacji krwi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, chociaż wydaje się na nie miliony złotych.Receptą na ten brak skuteczności jest marketing społeczny, czyli systematyczne zastosowanie marketingu razem z innymi koncepcjami i metodami dla osiągnięcia określonych celów behawioralnych, dla dobra społecznego.Dzięki lekturze tej książki dowiesz się: Dlaczego populacje krwiodawców w różnych państwach się różnią Czy badanie zachowań krwiodawców to ślepy zaułek z perspektywy potrzeby zwiększenia liczby donacji krwi W jaki sposób rodzaj organizacji pozyskującej krwiodawców determinuje jej skuteczność Jak wielkie są różnice skuteczności działania centrów krwiodawstwa w Polsce I wreszcie najważniejsze: Do kogo i w jaki sposób należy się zwracać, żeby zwiększyć liczbę donacji krwi w Polsce Do kogo nie należy się zwracać, albo przynajmniej w dalszej kolejności, i dlaczego jest to słuszne z pozycji marketingowych, jak i moralnych
Szczegóły
Tytuł
Marketing społeczny w krwiodawstwie
Podtytuł
Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew
Autor
Drozd Wojciech
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
226
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375568745
Rodzaj
Książka
EAN
9788375568745
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing społeczny w krwiodawstwie
59,00 zł
Recenzje