55.62
                                            Książki
                                            Wolters Kluwer
                                        
                                        Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
                                                    55,62 zł                                                
                                                                                            
                                                        Cena rekomendowana: 77,90 zł                                                        
                                                            
                                                            
                                                    
                                                                                                                                        
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                            Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
                                                        
                                                    Produkt chwilowo niedostępny                                                
                                                                                                                                                            
                                                            Powiadom o dostępności
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                        
                                                                                    Opis
                                Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym,
- cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami,
- strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
                        - zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym,
- cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami,
- strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
                                        Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
                                    
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Małgorzata Michalik
                                                                                                                ,                                                                                                                                                                        
                                                                Henryk Mruk
                                                            
                                                                                                                ,                                                                                                                                                                        
                                                                Bogna Pilarczyk
                                                            
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            
                                                                                                            Seria                                                                                                    
                                                
                                            Wydanie
                                            4
                                        Rok wydania
                                            2015
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            288
                                        Format
                                            16.5x24.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788326434471
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788326434471
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
                                                
                                                    
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
        
                        
                        
                            Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
                        
                    
                                            
                    
                    
                    55,62 zł
                                                    
                                                    
Recenzje