loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
46.2 Książki Wolters Kluwer

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym (Uszkodzona okładka)

Małgorzata Michalik

,

Henryk Mruk

,

Bogna Pilarczyk

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: Miękka
46,20 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym,
- cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami,
- strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: [email protected]

Szczegóły

Tytuł
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym (Uszkodzona okładka)
Autor
Małgorzata Michalik , Henryk Mruk , Bogna Pilarczyk
Wydawnictwo
Wydanie
4
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326434471
Rodzaj
Książka
Stan
Uszkodzony
EAN
9788326434471

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
46,20 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym (Uszkodzona okładka) - Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym (Uszkodzona okładka)
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk
46,20 zł
69,00 zł
Przejdź do koszyka
46,20 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO