loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
59 Książki CeDeWu

Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński

Wróblewski Łukasz

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
59,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może z całą pewnością służyć lektura książki Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński".Jan RyłkoPrezes Zarządu Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice CzeskiejSilną stroną pracy jest udane, naturalne połączenie istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje różnorodność form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. Ogromne znaczenie dla oceny wartości pracy ma jej przydatność dla zarządzania procesami kultury w regionie Euroregionu Śląsk Cieszyński w przyszłości, tak w ujęciu makro (dla władz euroregionu), jak i mikro (dla osób kierujących poszczególnymi instytucjami kultury).prof. nadzw. dr hab. Adam GrzegorczykPrzedstawiony materiał jest bardzo interesujący, wartościowy, zawierający bardzo wiele odniesień praktycznych. [...] Wysoko należy ocenić poziom naukowy całej pracy. [...] Wysoko oceniam stronę metodyczną badań pierwotnych prowadzonych zarówno po stronie podażowej (podmioty sektora kultury), jak i popytowej rynku (odbiorcy oferty kulturalnej). Poszczególne rozdziały książki zostały napisane bardzo przystępnym językiem, w sposób interesujący i zachęcający do czytania.prof. dr hab. Zdeněk MikolášPraca udostępnia doświadczenia oraz wiedzę zgromadzoną przez autora, a także biorących udział w badaniu menedżerów kultury. Części teoretyczne zobrazowane wynikami badań pierwotnych ożywione zostały wieloma trafnie dobranymi przykładami, opracowanymi na podstawie działalności autentycznych podmiotów kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński. Książka skłania do myślenia, zachęca do formułowania własnych opinii na temat możliwości stosowania zaprezentowanych w pracy rozwiązań.Bogdan KasperekDyrektor Biura Stowarzyszenia Rozwoju i Współpracy Regionalnej Olza"Sekretarz Euroregionu Śląsk Cieszyński

Szczegóły

Tytuł
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
Autor
Wróblewski Łukasz
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375568455
Rodzaj
Książka
EAN
9788375568455
Data premiery
2016-04-23
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
22 374 90 20
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
59,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński - Wróblewski Łukasz
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
Wróblewski Łukasz
59,00 zł
Przejdź do koszyka
59,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO