59
Książki
CeDeWu
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może z całą pewnością służyć lektura książki Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński".Jan RyłkoPrezes Zarządu Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice CzeskiejSilną stroną pracy jest udane, naturalne połączenie istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje różnorodność form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. Ogromne znaczenie dla oceny wartości pracy ma jej przydatność dla zarządzania procesami kultury w regionie Euroregionu Śląsk Cieszyński w przyszłości, tak w ujęciu makro (dla władz euroregionu), jak i mikro (dla osób kierujących poszczególnymi instytucjami kultury).prof. nadzw. dr hab. Adam GrzegorczykPrzedstawiony materiał jest bardzo interesujący, wartościowy, zawierający bardzo wiele odniesień praktycznych. [...] Wysoko należy ocenić poziom naukowy całej pracy. [...] Wysoko oceniam stronę metodyczną badań pierwotnych prowadzonych zarówno po stronie podażowej (podmioty sektora kultury), jak i popytowej rynku (odbiorcy oferty kulturalnej). Poszczególne rozdziały książki zostały napisane bardzo przystępnym językiem, w sposób interesujący i zachęcający do czytania.prof. dr hab. Zdeněk MikolášPraca udostępnia doświadczenia oraz wiedzę zgromadzoną przez autora, a także biorących udział w badaniu menedżerów kultury. Części teoretyczne zobrazowane wynikami badań pierwotnych ożywione zostały wieloma trafnie dobranymi przykładami, opracowanymi na podstawie działalności autentycznych podmiotów kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński. Książka skłania do myślenia, zachęca do formułowania własnych opinii na temat możliwości stosowania zaprezentowanych w pracy rozwiązań.Bogdan KasperekDyrektor Biura Stowarzyszenia Rozwoju i Współpracy Regionalnej Olza"Sekretarz Euroregionu Śląsk Cieszyński
Szczegóły
Tytuł
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
Autor
Wróblewski Łukasz
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375568455
Rodzaj
Książka
EAN
9788375568455
Data premiery
2016-04-23
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
59,00 zł
Recenzje