loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
49.9 Książki MT Biznes

Marketing szeptany
Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Mark Hughes

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
49,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Ludzie twoją reklamą

Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany sztuka reklamy bez reklamy.

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię:

znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę,
kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę,
operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem,
tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.
Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn Time nazwał to jednym z największych podbojów opinii publicznej w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.

O AUTORZE
Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie www.buzzmarketing.com.

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]

Szczegóły

Tytuł
Marketing szeptany
Podtytuł
Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Autor
Mark Hughes
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
272
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788361040040
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Rzychoń Tomasz
Tytuł oryginału
Buzzmarketing: get people to talk about your stuff
Rodzaj
Książka
EAN
9788361040040
Data premiery
2008-01-16

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
49,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing szeptany - Mark Hughes
Marketing szeptany
Mark Hughes
49,90 zł
Przejdź do koszyka
49,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO