49.9
                                            Książki
                                            MT Biznes
                                        
                                        
                                                Marketing szeptany
                                                
Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
                                            
                                                                                            
                                                                                                                                                                                    
                                                                                        
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            MT Biznes
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
                                                                                            Opis
                                Ludzie twoją reklamą
Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany sztuka reklamy bez reklamy.
Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię:
znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę,
kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę,
operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem,
tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.
Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn Time nazwał to jednym z największych podbojów opinii publicznej w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
O AUTORZE
Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie www.buzzmarketing.com.
                            
                        Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany sztuka reklamy bez reklamy.
Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię:
znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę,
kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę,
operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem,
tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.
Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn Time nazwał to jednym z największych podbojów opinii publicznej w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
O AUTORZE
Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie www.buzzmarketing.com.
Szczegóły
Tytuł
                                        Marketing szeptany
                                    Podtytuł
                                            Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
                                        
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            Rok wydania
                                            2009
                                        Oprawa
                                            Miękka ze skrzydełkami
                                        Ilość stron
                                            272
                                        Format
                                            15.8x23.3cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788361040040
                                        Język oryginału
                                            angielski
                                        Tłumacze
                                            Rzychoń Tomasz
                                        Tytuł oryginału
                                            Buzzmarketing: get people to talk about your stuff
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788361040040
                                        Data premiery
                                            2008-01-16
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                MT Biznes sp z o.o
                                                
                                                    
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
        
                        
                        
                            Marketing szeptany
                        
                    
                                            
                    
                    
                    49,90 zł
                                            
                                                    
Recenzje