21.09
Książki
edu-Libri
Marketing terytorialny
Nowe obszary i narzędzia
Wydawnictwo:
edu-Libri
Oprawa: Miękka
21,09 zł
Cena rekomendowana: 52,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Szczegóły
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
196
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788363804749
Redakcja
Szromnik Andrzej
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363804749
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing terytorialny
21,09 zł
Recenzje