117.87
Książki
Wolters Kluwer
Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku
Opis
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), - koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, - strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej, - marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.
Szczegóły
Tytuł
Marketing terytorialny
Podtytuł
Miasto i region na rynku
Autor
Wydawnictwo
Seria
Seria
Wydanie
5
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
548
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326495359
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326495359
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing terytorialny
117,87 zł
Recenzje