72.36
Książki
WSiP
Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne
2013
Wydawnictwo:
WSiP
Oprawa: Miękka
72,36 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji).
W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy.
W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa (PL)
tel: 801220555
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne
Podtytuł
2013
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
17 x 24 cm
Języki
polski
ISBN
9788302146954
Rodzaj
Podręcznik
Stan
Nowy
EAN
9788302146954
Data premiery
2014-04-29
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne
72,36 zł
Recenzje