72.8
Książki
PWE
Marketing usług hotelarskich
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
Opis
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom książka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły
Wydanie
3
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
284
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788320817614
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320817614
Kraj produkcji
PL
Producent
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing usług hotelarskich
72,80 zł
Recenzje