46.92
Książki
Difin
Marketing usług logistycznych
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport ? Spedycja ? Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach ? pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta ? zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL.Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. Podjęta tematyka społecznej odpowiedzialności to nie tylko ekologistyka, ale również programy marketingowe wspierające akcje charytatywne i doskonalenie kompetencji pracowników.W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788379302406
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379302406
Data premiery
2014-04-08
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing usług logistycznych
46,92 zł
Recenzje