loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
65.03 Książki C. H. Beck

Marketing usług logistycznych

Wydawnictwo: C. H. Beck
Oprawa: Miękka
65,03 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.W celu osiągnięcia przyjętych założeń: zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych.Książka jest adresowana do: studentów kierunków ekonomicznych ? jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu ?Marketing usług logistycznych?, a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: ?Zarządzanie marketingowe w logistyce?, ?Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw?, nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach ? Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Szczegóły

Tytuł
Marketing usług logistycznych
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
310
Format
16.5x23.8cm
Języki
polski
ISBN
9788325590932
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788325590932

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
65,03 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing usług logistycznych - Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk
Marketing usług logistycznych
Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk
65,03 zł
69,00 zł
Przejdź do koszyka
65,03 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO