72.03
Geografia i turystyka
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing usług turystycznych
Opis
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301152963
Redakcja
Panasiuk Aleksander
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301152963
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing usług turystycznych
72,03 zł
Recenzje