47.93
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing usług turystycznych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Kartonowa Foliowana
47,93 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Szczegóły
Tytuł
Marketing usług turystycznych
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
216
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301152963
Rodzaj
Książka
EAN
978830115296301
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing usług turystycznych
47,93 zł
Recenzje