47.93
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing usług turystycznych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Kartonowa Foliowana
47,93 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Marketing usług turystycznych
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
216
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301152963
Rodzaj
Książka
EAN
978830115296301
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing usług turystycznych
47,93 zł
Recenzje