loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
38.8 Książki Difin

Marketing usług turystycznych

Wydawnictwo: Difin
Oprawa: Miękka
38,80 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień.Rozdział pierwszy poświęcono omówieniu najważniejszych zjawisk turystycznych. Zostały w nim poruszane takie kwestie jak: historyczne uwarunkowania rozwoju turystyki, jej rodzaje, cechy ją charakteryzujące, funkcje i dysfunkcje, rynek, popyt i podaż turystyczna oraz wiele innych. Poza tym zaprezentowano cele współczesnej turystyki i jej znaczenie dla gospodarki i społeczności lokalnej. W treści rozdziału drugiego omówiono specyfikę marketingu usług. W części tej zaprezentowano m. in. systemowe uwarunkowania usług, ich charakterystyczne cechy oraz zachowania i oczekiwania nabywców usług. Ważne miejsce w rozważaniach zajmują teoretyczne zagadnienia marketingu, które są niezbędne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego. Nabiera to o tyle istotnego znaczenie, że ogólne zasady marketingu są takie same dla wszystkich towarów i usług. Osobne miejsce poświęcono usługom turystycznym, świadczonym przez różne podmioty. Rozdział trzeci to omówienie dwóch instrumentów marketingu-mix tj. produktu i ceny w kontekście usług turystycznych. Obszar rozważań dotyczy istoty, składników oraz rodzajów produktu turystycznego również w aspekcie przestrzennym. Ważne miejsce zostało poświęcone takim zagadnieniom jak marka turystyczna czy segmentacja rynku. W części dotyczącej ceny poruszono m.in. zagadnienia funkcji i ich ekonomicznego znaczenia dla gospodarki. Szczególnie istotne są rozważania dotyczące polityki cen w turystyce w tym stosowanych strategii, metod ich ustalania czy zróżnicowania poziomu cen.Rozdział czwarty poświęcono problematyce promocji i dystrybucji w turystyce. W części tej dokonano omówienia promocji, jej znaczenia, narzędzi oraz podejmowanych działań, które prowadzą do zwiększenia zdolności i efektywności gospodarczej przedsiębiorstw. W sposób szczegółowy omówiono problematykę reklamy i jej zastosowania w przypadku usług turystycznych. Następnie scharakteryzowano najważniejsze zagadnienia związane z dystrybucją. W ramach tej problematyki poruszane są takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie dystrybucji usług turystycznych, jej funkcje oraz ogniwa i wiele innych.Piąty rozdział omawia kwestie związane z systemem informacyjnym przedsiębiorstwa turystycznego. Szczególne miejsce poświęcono jednostkom informacji turystycznej oraz roli kształtowania personelu pracującego w przedsiębiorstwach turystycznych.Na końcu każdego rozdziału zamieszczono pytania kontrolne, które pozwalają na sprawdzenie przyswojonej wiedzy. Znajduje się tam również bibliografia zawierająca przykładowe pozycje literatury, w których można znaleźć rozszerzenie zagadnień omawianych w poszczególnych częściach pracy.Książkę zamykają cztery aneksy zawierające słownik terminów turystycznych, wybrane pojęcia marketingu turystyki, ważniejsze atrakcje turystyczne Polski wg podziału na województwa oraz atrakcje turystyczne w wybranych krajach Europy.

Szczegóły

Tytuł
Marketing usług turystycznych
Wydawnictwo
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
326
ISBN
9788372516961
Data premiery
2007-01-13
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
PL
228514561
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
38,80 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Marketing usług turystycznych
Adam Oleksiuk
38,80 zł
Przejdź do koszyka
38,80 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO