45
Książki
Difin
Marketing usług turystycznych
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Szczegóły
Wydanie
2
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
328
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376410265
Rodzaj
Książka
EAN
9788376410265
Data premiery
2009-03-10
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing usług turystycznych
45,00 zł
Recenzje