50
Książki
CeDeWu
Marketing usług zdrowotnych
Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Szczegóły
Tytuł
Marketing usług zdrowotnych
Podtytuł
Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Wydawnictwo
Wydanie
5
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
340
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375564341
Rodzaj
Książka
EAN
9788375564341
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing usług zdrowotnych
50,00 zł
Recenzje