48.68
Książki
Difin
Marketing w agroturystyce
Ujęcie segmentacyjne
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
48,68 zł
Cena rekomendowana: 52,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej: Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach a także w sytuacji polskiego rolnictwa należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książką zainteresują się ci, którzy poszukują nowości z dziedziny agroturystyki, jak i ci, którzy chcą posiąść nową wiedzę na temat marketingu, a zwłaszcza segmentacji rynku i marketingu segmentacyjnego. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.
Szczegóły
Tytuł
Marketing w agroturystyce
Podtytuł
Ujęcie segmentacyjne
Autor
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
272
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376417547
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788376417547
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing w agroturystyce
48,68 zł
Recenzje