45
Książki
Difin
Marketing w działalności banku
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Opis
Celem książki jest określenie podstawowych zasad prowadzenia przez bank działalności marketingowej. Kompleksowo omówiono najważniejsze elementy marketingu bankowego, mające duży wpływ na kształtowanie pozycji konkurencyjnej. Wyjaśniono również szereg kwestii dotyczących zasad przygotowania strategii marketingowej oraz jej prowadzenia z wykorzystaniem instrumentów marketingu mix. Potwierdzono dużą rolę segmentacji i badań marketingowych w procesie określania kierunków rozwoju banku i realizowania kampanii promocyjnych. Autor rozstrzyga liczne dylematy związane ze skutecznością wykorzystywanych narzędzi marketingowych oraz rozwiązań stosowanych w praktyce.
Szczegóły
Rok wydania
2006
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
208
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
8372515867
Rodzaj
Książka
EAN
9788372515865
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing w działalności banku
45,00 zł
Recenzje