38
Książki
Difin
Marketing w enklawach finansowych
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
W książce przedstawiono działania marketingowe nastawione na pozyskiwanie klientów w obszarach dynamicznie rozwających się funkcji nansowych (kredytowych) zarówno w instytucjach nansowych, jak i w podmiotach tradycyjnie nienależących do branży nansowej. Autor zdeniował i przybliżył pojęcie enklaw nansowych, opisał strategie produktów i cen stosowanych przez te podmioty. Punktem wyjścia do rozważań jest teza, że cena pieniądza oferowana klientom w enklawach finansowych jest znacznie niższa od średnich cen rynkowych, a nawet zerowa. Autor, analizując przypadki konkretnych enklaw kas mieszkaniowych, oferty zintegrowanej SKOK, kredytu C2C na platformie internetowej itp., odpowiada na istotne pytania jak możliwe jest funkcjonowanie tego typu enklaw, na czym polega istota stosowanego przez nie marketingu oraz kto je nansuje Praca opiera się na solidnych podstawach analizy studiów przypadków, danych statystycznych, kwerend literaturowych oraz badań własnych i obcych.
Szczegóły
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
190
Format
15.7x22.8cm
Języki
polski
ISBN
9788372517753
Rodzaj
Książka
EAN
9788372517753
Data premiery
2007-10-06
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing w enklawach finansowych
38,00 zł
Recenzje