69.51
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing w erze technologii cyfrowych
Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Opis
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej ? Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska ? Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
Szczegóły
Tytuł
Marketing w erze technologii cyfrowych
Podtytuł
Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Wydawnictwo
Seria
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
272
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301202248
Redakcja
Gregor Bogdan
Redakcja
Kaczorowska-Spychalska Dominika
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301202248
Data premiery
2018-10-31
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing w erze technologii cyfrowych
69,51 zł
Recenzje