28.35
Książki
UMCS
Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Zamierzeniem autora była analiza i ocena procesu dcyzyjnego nabywcy co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych w aspekcie oddziaływania na ten proces czynników o charakterze marketingowym. Autor podjął także próbę zbadania, w jakim stopniu nabywca, dokonując wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych, porównuje ze sobą koszty i korzyści związane z tą decyzją, tak więc rozważania odnoszą się również do kwestii racjonalności zachowań konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców - kierunków zarządzania i ekonomia - interesujących się problematyką rynkowych zachowań konsumentów oraz marketingu w handlu detalicznym. Stanowi ona również cenne źródło informacji dla przedsiębiorstw handlowych tworzących strategie i programy marketingowe, co pozwala lepiej zrozumieć potrzeby nabywców i bardziej efektywnie dostosować do nich ofertę rynkową.
Szczegóły
Tytuł
Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi
Autor
Łukasik Przemysław
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
180
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-227-2823-9
Rodzaj
Książka
EAN
9788322728239
Data premiery
2008-04-30
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi
28,35 zł
Recenzje