73.58
Klasa 2
WSiP
Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Wydawnictwo:
WSiP
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii.
W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii.
Szczegóły
Tytuł
Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Format
17 x 24 cm
Języki
polski
ISBN
9788302136351
Rodzaj
Podręcznik
Stan
Nowy
EAN
9788302136351
Data premiery
2013-08-14
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
73,58 zł
Recenzje