loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
69 Książki GWP

Marketing w internecie
Jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług

Bickerton Pauline

,

Bickerton Matthew

,

Pardesi Upkar

Wydawnictwo: GWP
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
69,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych. Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.Książka przedstawia Internet jako skuteczne, pełne nieznanych do tej pory możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów. Celem autorów było zademonstrowanie wyzwań, które stawia współczesnym firmom stosunkowo nowe medium jakim jest Internet. Przedstawiają także możliwości i narzędzia, które daje sieć, a które mogą uzupełnić i wspomóc klasyczne strategie marketingowe. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów, wprowadzających czytelnika w zagadnienia związane z Internetem oraz kilku dodatków zawierających praktyczne informacje potrzebne do podłączenia, korzystania z Internetu, poszukiwania w nim informacji oraz korzystania z portali i wortali, dodatkowo wzbogacone adresami ciekawych miejsc w sieci. Każdy rozdział kończy się listą pytań sprawdzających pozwalających zidentyfikować obszary wymagające dodatkowej pracy.

Szczegóły

Tytuł
Marketing w internecie
Podtytuł
Jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług
Autor
Bickerton Pauline , Bickerton Matthew , Pardesi Upkar
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
472
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
8389574950
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Kania Aleksandra
Tytuł oryginału
Cybermarketing. How to Use the Internet to Market Your Goods and Services
Rodzaj
Książka
EAN
9788389574954
Data premiery
2006-10-24
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Bema 4/1a
81-753 Sopot
PL
601061791
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
69,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing w internecie - Bickerton Pauline, Bickerton Matthew, Pardesi Upkar
Marketing w internecie
Bickerton Pauline, Bickerton Matthew, Pardesi Upkar
69,00 zł
Przejdź do koszyka
69,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO