loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
35.2 Książki Difin

Marketing w organizacjach non-profit

Limański Andrzej

,

Drabik Ireneusz

Wydawnictwo: Difin
Oprawa: Miękka
35,20 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek myślenia strategicznego w organizacjach non-prot oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji.

Pojęcie organizacji non-prot czy też organizacji niekomercyjnej staje się także i u nas coraz bardziej popularne. Dobrze więc, że Autorzy - znani od lat jako wybitni specjaliści od marketingu - podjęli się trudnego zadania przybliżenia szerszemu gronu czytelników wielu pojęć, denicji, charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów zastosowania organizacji non-prot. Ten nowy typ organizacji przedkładającej motywację humanitarną nad ekonomiczną i zorientowanej na realizację celów społecznie użytecznych staje się nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego. W celu funkcjonowania takich organizacji, a także ich rozwoju niezbędnym staje się przyjęcie dla nich orientacji marketingowej uwzględniającej zaspokojenie oczekiwań i potrzeb odbiorców, ale i umożliwiającej pozyskiwanie donatorów (darczyńców) wspierających ten typ działalności.

Autorzy wykorzystując swoją wiedzę i erudycję oraz własne doświadczenia starają się nam przybliżyć bardzo ważny problem funkcjonowania organizacji non-prot we współczesnej gospodarce. Książka może też być cennym podręcznikiem dla szerokiego grona studentów i doktorantów zajmujących się problematyką marketingu i zarządzania marketingowego.

Szczegóły

Tytuł
Marketing w organizacjach non-profit
Autor
Limański Andrzej , Drabik Ireneusz
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
232
Format
15.8x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788372517173
Rodzaj
Książka
EAN
9788372517173
Data premiery
2007-03-14
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
PL
228514561
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
35,20 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Marketing w organizacjach non-profit
Limański Andrzej, Drabik Ireneusz
35,20 zł
Przejdź do koszyka
35,20 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO