35.2
Książki
Difin
Marketing w organizacjach non-profit
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek myślenia strategicznego w organizacjach non-prot oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji.
Pojęcie organizacji non-prot czy też organizacji niekomercyjnej staje się także i u nas coraz bardziej popularne. Dobrze więc, że Autorzy - znani od lat jako wybitni specjaliści od marketingu - podjęli się trudnego zadania przybliżenia szerszemu gronu czytelników wielu pojęć, denicji, charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów zastosowania organizacji non-prot. Ten nowy typ organizacji przedkładającej motywację humanitarną nad ekonomiczną i zorientowanej na realizację celów społecznie użytecznych staje się nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego. W celu funkcjonowania takich organizacji, a także ich rozwoju niezbędnym staje się przyjęcie dla nich orientacji marketingowej uwzględniającej zaspokojenie oczekiwań i potrzeb odbiorców, ale i umożliwiającej pozyskiwanie donatorów (darczyńców) wspierających ten typ działalności.
Autorzy wykorzystując swoją wiedzę i erudycję oraz własne doświadczenia starają się nam przybliżyć bardzo ważny problem funkcjonowania organizacji non-prot we współczesnej gospodarce. Książka może też być cennym podręcznikiem dla szerokiego grona studentów i doktorantów zajmujących się problematyką marketingu i zarządzania marketingowego.
Pojęcie organizacji non-prot czy też organizacji niekomercyjnej staje się także i u nas coraz bardziej popularne. Dobrze więc, że Autorzy - znani od lat jako wybitni specjaliści od marketingu - podjęli się trudnego zadania przybliżenia szerszemu gronu czytelników wielu pojęć, denicji, charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów zastosowania organizacji non-prot. Ten nowy typ organizacji przedkładającej motywację humanitarną nad ekonomiczną i zorientowanej na realizację celów społecznie użytecznych staje się nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego. W celu funkcjonowania takich organizacji, a także ich rozwoju niezbędnym staje się przyjęcie dla nich orientacji marketingowej uwzględniającej zaspokojenie oczekiwań i potrzeb odbiorców, ale i umożliwiającej pozyskiwanie donatorów (darczyńców) wspierających ten typ działalności.
Autorzy wykorzystując swoją wiedzę i erudycję oraz własne doświadczenia starają się nam przybliżyć bardzo ważny problem funkcjonowania organizacji non-prot we współczesnej gospodarce. Książka może też być cennym podręcznikiem dla szerokiego grona studentów i doktorantów zajmujących się problematyką marketingu i zarządzania marketingowego.
Szczegóły
Tytuł
Marketing w organizacjach non-profit
Autor
Limański Andrzej
, Drabik Ireneusz
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
232
Format
15.8x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788372517173
Rodzaj
Książka
EAN
9788372517173
Data premiery
2007-03-14
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing w organizacjach non-profit
35,20 zł
Recenzje