77.7
Książki
ODDK
Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Wydawnictwo:
ODDK
Oprawa: Miękka
Opis
Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konkurencją.
Szczegóły
Tytuł
Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Autor
Kaczmarczyk Stanisław
, Pałgan Ryszard
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
376
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788374264730
Rodzaj
Książka
EAN
9788374264730
Kraj produkcji
PL
Producent
ODDK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
77,70 zł
Recenzje