loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
76.28 Geografia i turystyka Wydawnictwo Naukowe PWN
-3%

Marketing w turystyce i rekreacji

Oprawa: Miękka
76,28 zł
79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł (-3%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 61,24 zł (+25%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: ?podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,?rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, ?zachowania klientów na tym rynku,?elementy marketingu-mix (5P), ?marketing terytorialny w turystyce,?markowy produkt turystyczny,?nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,?marketing relacji w turystyce i rekreacji,?badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.

Szczegóły

Tytuł
Marketing w turystyce i rekreacji
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
382
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301173074
Redakcja
Panasiuk Aleksander
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301173074
Data premiery
2013-04-29

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
76,28 zł
79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł (-3%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 61,24 zł (+25%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing w turystyce i rekreacji
Marketing w turystyce i rekreacji
76,28 zł
79,00 zł
Przejdź do koszyka
76,28 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO