31.5
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe UAM
Marketing wartości społecznych Tom 21
Opis
MICHAŁ STASIAKIEWICZPsychologiczne problemy społecznej reklamyDOBROSŁAWA BARTKOWSKA-NOWAK"Marketing wartości społecznych "jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowychWIESŁAW BANACHCzy możliwy jest "marketing wartości społecznych"JAKUB ISAŃSKIRola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystówMAGDALENA WEGNER-JEZIERSKAZnaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowegoJOLANTA MILUSKAModa jako instrument rozpowszechniania wartościHANNA MAMZER" Tytus Andronikus ". Teatr, film czy widowisko z wartościMARIA STRYKOWSKAPrzedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych
Szczegóły
Tytuł
Marketing wartości społecznych Tom 21
Autor
Wydawnictwo
Seria
CZŁOWIEK I SPOŁECZEŃSTWO
Rok wydania
2003
Oprawa
Miękka
Ilość stron
144
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
832321350X
Rodzaj
Książka
EAN
9788323213505
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UAM
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing wartości społecznych Tom 21
31,50 zł
Recenzje