54.27
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.
Szczegóły
Tytuł
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Autor
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska
, Iwińska-Knop Krystyna
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
318
Format
28.8x15.7
Języki
polski
ISBN
9788380889521
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380889521
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
54,27 zł
Recenzje