54.27
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.
Szczegóły
Tytuł
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Autor
Biesaga-Słomczewska Elżbieta J.
, Iwińska-Knop Krystyna
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
318
Format
28.8x15.7
Języki
polski
ISBN
9788380889521
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380889521
Dodałeś produkt do koszyka
![Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - Biesaga-Słomczewska Elżbieta J., Iwińska-Knop Krystyna](https://webimage.pl/pics/521/9/s9788380889521.jpg)
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
54,27 zł
Recenzje