13.15
Książki
Helion
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
13,15 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające do wczoraj strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.
Szczegóły
Tytuł
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Autor
Grzegorz Urban
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
168
Języki
polski
ISBN
9788324667017
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324667017
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
13,15 zł
Recenzje