13.15
Książki
Helion
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
13,15 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające do wczoraj strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.
Szczegóły
Tytuł
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Autor
Grzegorz Urban
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
168
Języki
polski
ISBN
9788324667017
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324667017
Data premiery
2014-07-17
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
13,15 zł
Recenzje