35
Książki
CeDeWu
Marketing wobec ponowoczesności
Monografia
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno gospodarcze jest wyzwaniem dla teorii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu. Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków osób opracowujących strategie i działania marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzieę zainteresować nią szersze grono odbiorców osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zjawiskami społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.
Szczegóły
Tytuł
Marketing wobec ponowoczesności
Podtytuł
Monografia
Autor
Lotko Aleksander<br />
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
148
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375564426
Rodzaj
Książka
EAN
9788375564426
Data premiery
2013-09-11
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing wobec ponowoczesności
35,00 zł
Recenzje