loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
129 Książki Nieoczywiste

Marketing. Wprowadzenie

Kotler Philip

,

Armstrong Gary

Wydawnictwo: Nieoczywiste
Oprawa: Twarda
129,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi:- sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,- tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,- rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,- współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),- koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,- koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,- najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,- koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.

Szczegóły

Tytuł
Marketing. Wprowadzenie
Autor
Kotler Philip , Armstrong Gary
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2015
Oprawa
Twarda
Ilość stron
828
Format
21.0x30.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326434907
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Wąsik Dorota
Tytuł oryginału
Marketing. An introduction
Rodzaj
Książka
EAN
9788326434907
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Świstaka 8
05-500 Siedliska
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
129,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing. Wprowadzenie - Kotler Philip, Armstrong Gary
Marketing. Wprowadzenie
Kotler Philip, Armstrong Gary
129,00 zł
Przejdź do koszyka
129,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO