21.8
Polityka
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Problemy przedstawione w tej książce ujęte zostały w sposób oryginalny, a często nowatorski, bądź stanowią rozwinięcie zagadnień nie podejmowanych dotychczas szerzej w polskiej literaturze politologicznej.Prof. Grażyna UlickaWydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
Szczegóły
Tytuł
Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich
Autor
Wiszniowski R.
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2000
Oprawa
Miękka
Ilość stron
228
Format
17x24cm
Języki
polski
ISBN
8301133260
Rodzaj
Książka
EAN
9788301133269
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich
21,80 zł
Recenzje