114.31
Marketing i ekonomia
Rebis
Marketing (wyd.2022 zm. i uzupeł.)
Wydawnictwo:
Rebis
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
114,31 zł
Cena rekomendowana: 139,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.
Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.
Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Szczegóły
Wydanie
2022
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
848
Format
21.6 x 27.6cm
Języki
polski
ISBN
9788381885225
Tłumacze
Zawiślak Marek
Tytuł oryginału
Marketing Management 14th edition
Rodzaj
Książka
EAN
9788381885225
Data premiery
2022-06-07
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing (wyd.2022 zm. i uzupeł.)
114,31 zł
Recenzje