39
Książki
Helion
Marketing za przyzwoleniem
Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Prosimy nie przeszkadzać!Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne przeszkadzajki w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.Przepraszam, czy oni się naprzykrzają Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący a co za tym idzie, nieskuteczny sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z wkurzonych klientów zrobić zachwyconych znajomych.
Szczegóły
Tytuł
Marketing za przyzwoleniem
Podtytuł
Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
232
Format
14.0x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324656448
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Sugiero Joanna
Rodzaj
Książka
EAN
9788324656448
Data premiery
2013-12-12
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing za przyzwoleniem
39,00 zł
Recenzje