73.04
Książki
Naukowe Sophia
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym
Wydawnictwo:
Naukowe Sophia
Oprawa: twarda
Opis
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozowju regionalnym
Szczegóły
Tytuł
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym
Autor
Piotr Dominik
, Anna Wilkońska
, Wiotetta Żmuda-Czerwonka
Wydawnictwo
Naukowe Sophia
Rok wydania
2018
Oprawa
twarda
Format
17,5x24,5 cm
Języki
polski
ISBN
9788365929495
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365929495
Dodałeś produkt do koszyka
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym
73,04 zł
Recenzje