loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
73.04 Książki Naukowe Sophia

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym

Piotr Dominik

,

Anna Wilkońska

,

Wiotetta Żmuda-Czerwonka

Wydawnictwo: Naukowe Sophia
Oprawa: twarda

Opis

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozowju regionalnym

Szczegóły

Tytuł
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym
Autor
Piotr Dominik , Anna Wilkońska , Wiotetta Żmuda-Czerwonka
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
twarda
Format
17,5x24,5 cm
Języki
polski
ISBN
9788365929495
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365929495

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym - Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Czerwonka
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym
Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Czerwonka
73,04 zł
Przejdź do koszyka
73,04 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO