52
Książki
Difin
Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że tym samym wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim marketingowo logistycznie i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet teoria chaosu.
Szczegóły
Tytuł
Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem
Autor
Wojciechowski Tadeusz
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
232
Format
15.5x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376413808
Rodzaj
Książka
EAN
9788376413808
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem
52,00 zł
Recenzje