29
Socjologia
Astrum
Mass media
Opis
W niniejszej książce autor analizuje cały "system" informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty i upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stuleciu. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijaja się imperia mediów.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2001
Oprawa
Miękka
Ilość stron
247
Format
14x20cm
Języki
polski
ISBN
8372490783
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Karolina Ciekot - Roczon
Tytuł oryginału
Mass Media
Rodzaj
Książka
EAN
9788372490780
Dodałeś produkt do koszyka

Mass media
29,00 zł
Recenzje