73.49
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Mass media
Metody badań
Opis
W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów.Jest to bezsprzecznie najlepsza na rynku książka dla tych, którzy chcą się nauczyć, jak prowadzić badania w telekomunikacji.John Wright, University of FloridaJedna z najbardziej rzetelnych i autorytatywnych książek z dziedziny metodologii badań, odnosząca się wyłącznie do komunikowania masowego.Shuhua Zhou, University of AlabamaRoger D. Wimmer (Ph.D., Bowling Green State University) jest założycielem Wimmer Research, firmy prowadzącej badania mass mediów.Joseph R. Dominick (Ph.D., Michigan State University) jest profesorem w College of Journalism and Mass Communication na University of Georgia. Autor wielu książek; opublikował też liczne artykuły w czasopismach zajmujących się komunikacją, mediami, reklamą i teorią badań.
Szczegóły
Tytuł
Mass media
Podtytuł
Metody badań
Autor
Wimmer Roger D.
, Dominick Joseph R.<br />
Wydawnictwo
Seria
MEDIA
Wydanie
1
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
671
Format
23.0x17.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323322825
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Karłowicz Tadeusz
Tytuł oryginału
Mass Media Research
Rodzaj
Książka
EAN
9788323322825
Data premiery
2008-06-04
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Mass media
73,49 zł
Recenzje