loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
89.3 Książki Difin

Mechanizmy i obszary przeobrażeń w organizacjach

praca zbiorowa pod redakcją Arkadiusza Potockiego

Wydawnictwo: Difin
Oprawa: Miękka
89,30 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Publikacja jest efektem badań pracowników Katedry Zachowań Organizacyjnych Akademii Ekonomicznej w Krakowie prowadzonych w ramach tematu ?Zachowania organizacyjne we współczesnym zarządzaniu? oraz wyników studiów i wdrożeń Uczestników (praktyków i teoretyków zarządzania) Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej przez ww. katedrę pt. ?Przeobrażenia w organizacjach. Rozwiązywanie problemów związanych z wdrażaniem metod zarządzania? w Zakopanem w dniach 8?10 czerwca 2007 r. Podstawą przeobrażeń w instytucjach gospodarczych i administracyjnych w XXI wieku jest ciągłe dokonywanie zmian organizacyjnych poprzez stosowanie coraz nowszych i bardziej złożonych metod organizacji i zarządzania. Stąd pierwszy rozdział jest poświęcony teoretycznym i praktycznym uwarunkowaniom stosowania instrumentarium zarządzania we wszystkich obszarach funkcjonowania organizacji. Ten fragment książki jest stosunkowo obszerny choćby z tego powodu, iż tych narzędzi jest wiele, powstają nowe, następuje między nimi wzajemne przenikanie, podejmowane są próby zastosowań w innych niż dotychczas obszarach zarządzania. We współczesnym zarządzaniu coraz bardziej docenia się niematerialne zasoby organizacji. To właśnie one w coraz większym stopniu wpływają na wartość firmy. Zaczyna się więc cenić takie atrybuty jak marka, kapitał intelektualny, kultura organizacyjna itp., odpowiednio je kształtować i wykorzystywać w praktyce. Jednym z paradygmatów zarządzania na przełomie XX i XXI wieku jest jakość. Japoński kult jakości stał się wzorcem dla zarządzania nowoczesnymi przedsiębiorstwami na całym świecie. To ona stała się instrumentem pozyskiwania klientów i walki konkurencyjnej nie tylko w sferze produkcji ale i usług. W organizacjach wdrażane są systemy zarządzania jakością, powstają problemy kwantyfikacji jakości produktów (w tym projektów), a także pomiaru satysfakcji klienta. Tej właśnie problematyce poświęcony jest ostatni fragment książki. Publikacja ta jest dziełem nie tylko teoretyków, ale i praktyków zarządzania, co w moim przekonaniu jest jej walorem. Adresowana jest ona do studentów, praktyków, ale także nauczycieli akademickich.

Szczegóły

Tytuł
Mechanizmy i obszary przeobrażeń w organizacjach
Autor
praca zbiorowa pod redakcją Arkadiusza Potockiego
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
472
ISBN
9788372517531
Data premiery
2007-06-07
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
PL
228514561
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
89,30 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Mechanizmy i obszary przeobrażeń w organizacjach
praca zbiorowa pod redakcją Arkadiusza Potockiego
89,30 zł
Przejdź do koszyka
89,30 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO