49
Polityka
Oficyna Wydawnicza Aspra
Mechanizmy propagandy
Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce
Opis
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Autor wydobywa z obfitego materiału źródłowego szereg kapitalnych wątków, które porządkuje i komentuje w sposób niezwykle kompetentny i rzeczowy. W rezultacie oceniana praca, w zasadzie bezbłędna warsztatowo, stanowi znaczącą pozycję w badaniach nie tylko komunikowania masowego, lecz także stosunków międzynarodowych.
prof. dr hab. Jacek Sobczak
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Autor wydobywa z obfitego materiału źródłowego szereg kapitalnych wątków, które porządkuje i komentuje w sposób niezwykle kompetentny i rzeczowy. W rezultacie oceniana praca, w zasadzie bezbłędna warsztatowo, stanowi znaczącą pozycję w badaniach nie tylko komunikowania masowego, lecz także stosunków międzynarodowych.
prof. dr hab. Jacek Sobczak
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł
Mechanizmy propagandy
Podtytuł
Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce
Autor
Szurmiński Łukasz
Wydawnictwo
Seria
Media początku XXI wieku
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
344
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375450637
Rodzaj
Książka
EAN
9788375450637
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka

Mechanizmy propagandy
49,00 zł
Recenzje