41.99
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Media globalne
Opis
Media globalne stanowią całościowy i aktualny przegląd zagadnień związanych z produkcją i odbiorem mediów na całym świecie. Poruszane w książce zagadnienia obejmują: * historyczny rozwój nowych mediów oraz zmiany, jakie nastąpiły w sektorze mediów za sprawą globalizacji; * różnice pomiędzy funkcjonowaniem usług medialnych na poszczególnych rynkach regionalnych i narodowych; * sposoby adaptacji na świecie takich programów, jak Big Brother czy Milionerzy, oraz czynniki lingwistyczne i kulturowe wpływające na odbiór formatów tych programów; * zakres i funkcjonowanie regulacji dotyczących globalnych organizacji medialnych.Terry Flew prezentuje teorie na temat globalizacji na tle nowych, interdyscyplinarnych perspektyw naukowych.John Sinclair, Uniwersytet w MelbourneMedia globalne to wszechstronna analiza procesów produkcji i cyrkulacji informacji oraz kultury podejmowana z różnych perspektyw: polityki i ekonomii politycznej, kulturoznawstwa, antropologii, przemysłów kultury. [...] Autorka przedstawia media globalne jako narzędzia komunikacji i źródła informacji, a także jako narzędzia do budowania ponadnarodowych społeczności w cyberprzestrzeni, zwraca uwagę na media jako nową przestrzeń, w której użytkownicy lokują zasoby informacji, wiedzy, kultury, a zarazem korzystają z zasobów kreowanych przez innych użytkowników.Z recenzji Kazimierza Krzysztofka, SWPS w Warszawie
Szczegóły
Tytuł
Media globalne
Autor
Flew Terry
Wydawnictwo
Seria
MEDIA
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
306
Format
16.9x23.0
Języki
polski
ISBN
9788323328858
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Lorek Marta
Tytuł oryginału
Understanding Global Media
Rodzaj
Książka
EAN
9788323328858
Data premiery
2010-11-25
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Media globalne
41,99 zł
Recenzje