47.5
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Media i komunikowanie masowe
Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
47,50 zł
Cena rekomendowana: 49,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka: syntetyczna i aktualna niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy uzupełniający rozważania na temat mediów rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
Szczegóły
Tytuł
Media i komunikowanie masowe
Podtytuł
Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
338
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301143008
Rodzaj
Książka
EAN
978830114300805
Data premiery
2008-07-23
Dodałeś produkt do koszyka
Media i komunikowanie masowe
47,50 zł
Recenzje