49.9
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Media i komunikowanie masowe
Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
- syntetyczny i aktualny - niezbędny w pracy i na studiach - przedstawia rolę mediów i komunikowania w życiu społecznym - prezentuje rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne - w obecnym wydaniu całkowicie nowy- uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografia najnowszych prac w jezyku polskim
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Media i komunikowanie masowe
Podtytuł
Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
340
Format
16.7x23.8cm
Języki
polski
ISBN
8301143002
Rodzaj
Książka
EAN
978830114300803
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Media i komunikowanie masowe
49,90 zł
Recenzje